Jag håller handen för, där finns ett hål så jag ser ändå. Om du visste hur löjlig du ser ut. Och jag springer förbi, slår på bilar, väcker larm. Jag är pojken som sköt raketen i sin egen hand. Ingen kan laga en trasig hand.



Dagens första cykeltur gick inget vidare bra. Skulle gena lite smitigt i en tågkorsning och fastnade med hjulet i tågrälsen. Sen small det. Kalasbyxorna som jag så fint lagade igår gick sönder, halva huden på smalbenet skrapades av, hål i handen och en rejäl smäll i skallen. Men jag överlevde, råkade hälla ut hela väskan med grejer på gatan, höll på att bli påkörd och kom hem till mormor där jag kunde skrämma upp henne lite, ge min syster ett gott skratt och sen tvätta av mig. Hade glömt vilken jäkla smärta skrubbsår ger. Ajaj.

Men datorn och den finfina koppen jag fick av Olivia klarade sig utan en skråma. Vilken superkopp alltså!




Kommentarer
Postat av: Ellie

Johanna! Du måste ju vara försiktig! :/

2012-03-14 @ 21:43:26
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0