Jag tänkte aldrig längre än ett ögonblick i sänder. Och just nu vill jag se min framtid, jag vill se allt som ska komma genom dimmorna här.

Hinner knappt ens tänka tanken på att jag faktiskt har en blogg, jobbar rätt mycket just nu. Och när jag väl är hemma är jag jättetrött eller så får jag värsta städrycken eller något. Inte så mycket vid datorn alltså.
 
Kommer (som det ser ut nu) ha mycket på gång i höst. Ska börja min näst-sista termin, läsa ytterliggare en kurs på distans, förhoppningsvis bli attitydambassadör och kanske bli en av redaktörerna för en större blogg med inriktning på självskadebeteende och ätstörningar. Är lite tveksam om jag kommer att orka och hinna, ifall jag kommer få skrivkramp eller något annat. Men om jag inte försöker så får jag ju aldrig veta, right?
 
Har iallafall en spännande höst framför mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0