Baby, did you forget to take your meds? I was alone, falling free trying my best not to forget.

Glömde visst ta mina mediciner i morse, och nu mår jag pyton. Tog dom i panik när jag kom hem vid 6 tiden, men det lär väl inte hjälpa. Eller så får jag någon slags dubbeleffekt imorgon. Får se om jag får någon sömn i natt, vilket jag inte brukar få när jag missat. Dödligt trött är jag iallafall, huvudvärk och elektriska stötar i hela kroppen. Kul kväll.

Dagen har vart okej iallafall. Plugg med Sarah och sen spinning med syster. Efter att jag kommit hem har jag bara orkat laga mat och ligga i soffan. Nej, nu krypa ner och hoppas på sömn.



Den här tjejen värmer mitt hjärta förjämnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0