andra gången gillt.

Har tagit en lite väl lång bloggpaus nu tror jag. Har njutit för fullt av de sista veckorna i sommar. Min lediga vecka åkte jag till Schweiz med Gustaf, syster och mormor. Bjuder på lite bilder där ifrån.


Jag och Gustaf började vår vecka i Basel där vi fick finaste, i min smak och knappast i Gustafs, rummet på ett B&B. Allt var i rosa och med blommor på. Till och med nyckeln till rummet var rosa.


Vi hängde mycket vid Rhen.


Vi mötte upp syster och mormor och åkte till släkten i Bern. Där åkte vi bland annat tåg upp till ett berg på 2500 meter med.


















Vi var på en bar i Bern med sysslingar. Lika som bär, huh?

En kanonvecka med superhärlig väder - stekhet sol på dagarna och mysoväder på nätterna, trevligt sällskap och fin miljö. Andra gången jag är där i år nu, nästa gång får dom komma hit istället. Mina stakars öron orkar inte flyga mer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0