De brister tidigare och tidigare, isarna

Slå mig så att nånting händer
Visarna på klockorna går bakåt här
Jag skakar om kalendern
Kyss mig så att nånting händer
Slå mig så nånting blöder
Elda upp mitt hus, gör det ikväll
Så det finns nåt som glöder

Jag ska va tyst från och med nu
Och se vad som händer när det bränner
Jag klarar tystnaden bättre än vem som helst
Den har jag lagt ner timmar på

De brister tidigare och tidigare, isarna





Bloggen blir lidande. Igen. Har hamnat i någon slags svacka.
Alldeles för tidigt mot vad jag brukar.
Kommer tillbaka när det blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Annelie

<3

2011-09-11 @ 00:00:35
URL: http://www.legoblomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0