Can you sleep when I grind my teeth? Do you look away if I slob when I eat? Will you let me be myself? Can you at all times wear socks? Because I'm still scared of feet. And if I'd fall, would you pick me up?

Min dag i punkter. Effektiv, men ändå inte.
  • Käkat digestive till frukost
  • Handlat för typ 600 spänn på ikea
  • Backat in i en minitraktor
  • Varit nära att krocka
  • Fått min solljuslampa
  • Fikat och promenerat med mammi på ikea
  • Fått en bok, Ät dig glad heter den
  • Vikt tvätt
  • Men inte diskat
  • Njutit av mina nya äpple-doftljus
  • Handlat massa mat på maxi
  • Hittat en räkning som var nära att missas
  • Gjort fint med de nya ikea-prylarna
  • Väntar på middagen, pubtallrik som Gustaf så fint kallar det
  • Hällt ut en halv kanna saft på soffbordet
  • Inte pluggat en endaste minut

Kommentarer
Postat av: enbartmoa

sv; Tack, vad glad jag blir!

2011-10-03 @ 01:11:06
URL: http://enbartmoa.blogg.se/
Postat av: Amanda

du får lära oss allt du vet om hur man äter sig glad sen =) och så får du visa din ikeafynd =)

2011-10-04 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0