det finns ingen annan utväg än det överexponerade gömstället. det är inget kamelförbud i nålens öga ändå är det kö. enligt vissa är det skymning på jorden men alldeles för tidigt för att dö.

Igår pluggade jag 10 timmar i sträck. Levde på äpplen och en halv ersättningsbar under hela dagen. När jag äntligen var mat var jag så trött att jag knappt orkade äta. Idag var det föreläsning mellan 9-12 och efter det satt vi och skrev labbar och arbeten till 3. Men wikipedia-arbetet är princip klart, laborationerna och miljögifts-uppgiften är inskickade och cellbiologitentan fick jag godkänt på.

Nu är jag lagom trött. Och nu är jag trött på att vara duktig så nu har jag tryckt i mig en ben and jerrys och om två timmar kommer Gustaf hem med pizza. Den tänkta träningen ställdes in med.

Imorgon blir det nya tag med spinning och kanske en utrensning av garderoben. Någon som är sugen på den där klädbytar-dagen jag tjatat om ett tag snart?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0