high and low

Misstänkte att jag skulle känna av att jag inte tog seroquelen igår, men inte så mycket som jag faktiskt gjorde. Har inte sovit någonting i natt. Verkligen ingenting. Förökte allt. Lyssna på radio, dricka vatten, prata med Gustaf, upp och gå, djupandning, käka. Men vid 5 när Gustaf sovit någon timme och jag inte hade någon att prata med längre gav jag upp och la mig i soffan. Satte på tvn, drack te och försökte somna. Men nope, fick en jävla ångest istället. Så då sket jag i det, gjorde frukost, satte på datorn och avverkade tre avsnitt av kniven mot strupen. Och en halv burk Ben and Jerrys unnade jag mig. För det var faktiskt lite synd om mig ändå.

Nu har jag iallafall skrivit ihop min och Ellies labbrapport och promenerat bort till apoteket för att hämta dom där jävla tabletterna. Som tur var kopstade dom mig iallafall inte 1300 som de gjorde sist, utan bara 250 vilket var bra. Nu borde jag väl ha gratis medicin iallafall?

Dagens upptäckt:på apoteket.se kan man se vilka recept man har kvar, och vilka som är slut. Kanon ju! Så slipper man gå dit hundra gånger och fråga innan det kommit in.

Kanske ska ge mig på självtest-duggan nu. Känner mig rätt pigg ändå.


Kommentarer
Postat av: Ellie

puddingar där ;) och innan jag klippade av mitt hår.. fast det kanske inte är jättekort ändå? :) puss på dej!

2011-03-21 @ 17:38:45
Postat av: Eriiza

Vad har du för dos på din Seroquel ? =)

2011-03-22 @ 16:12:44
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0