och det skulle ju vara dans dans dans

Då var examinationsarbetet minst godkänt, seminariet med opponering avklarat. Nu är det bara kemitentan på torsdag kvar. Känns som om jag har koll på läget, men man kan ju alltid kunna lite till, lite till, och lite mer. Men jag orkar faktiskt inte mer. Nu ska jag bara hålla igång tänket, repetera och sen skreva mer än nödvändigt på tentan så att det iallafall märks att jag har pluggat.

Imorgon är det trädet som gäller. Både ind. samtal och grupp. Skönt att komma igång med gruppen igen, nu när det är som det är. Får nog vänta lite till med att sluta, kanske bjuda på tårta på min och DBTns treårs dag? ;)

Nu - uppgatera låsta bloggen.
Sen - virka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0