Mellan äkta och falsk. Mellan sanning och lögn. Vi är idioter.

Nu är första terminen avklarad. Känns grymt skönt. Fick reda på att jag och Ellie fårr vg på uppsatsen vi skrev, vilket även kommer bli slutbetyget i kursen. Gutt! Nu väntar jag bara på att få svar på om jag klarade kemitentan eller inte, men jag hoppas att den blir godkänd. Skulle vara så himla skönt att ha det bakom sig! Den här terminen ska vi läsa cellbiologi och ekologi&hälsa. Just nu låter det inte jättekul, men blir nog mer intressant när man vet vad det är lite närmre.

Idag har jag städat lägenheten, och Gustaf har tvättat. Känns skönt att ha allt gjort, då kan jag lättare koppla av de här lediga dagarna. I morgon ska vi till Gustafs föräldrar och fira födelsedag, på söndag ska vi eventuellt till Oskarshamn och fira kusin som fyllde 9år igår. Stor tjeja nu! Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, virka lite kanske. Köpte nytt garn här om dagen, ska bli en födelsedagspresent. Så det blir en bra sysselsättning!

Måendemässigt har det varit rätt lugnt idag. Tog ingen sömntablett i natt, så jag har inte vart lika seg i huvudet. Trots att jag vaknat typ 2 gånger i timmen hela natten och inte somnade förens typ 3.

Nu ska jag titta på tv, blir kanske en film sen. Och ta upp virknålen en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0