hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svårt?

Ellie dissade mig, och kommer imorgonkväll istället. Det kanske är bra så att jag får försöka sova lite bättre i natt. Mitt mål är att ta en pillelur vid 10, och inte sitta uppe tills det är försent att ta dem. Det borde jag klara. Måste plugga järnet inför seminariet imorgon, så kan vara bra om jag har fått lite sömn då iallfall.

Efter kemifrågestunden i morgon ska jag bli klippt av Hilda. En lite längre page tror jag att det blir, med lite kortare i nacken än fram. (ovanligt?) Ska bli skönt att få ordning på det här ruffset. SEN kommer nog Ellie, om hon inte dissar mig igen.


Låsta bloggen uppdaterad.

Kommentarer
Postat av: Ellie

förlåååt :( men mår inte jättebra jue.. men ska se till att må prima imån! <3

2011-01-09 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0