Conversation with the laundry machine; "I'm tired now, don't be mean, Make me fit, make me clean."

Nu känns det att skolan har dragit igån på riktigt igen. Kommer att bli en intensiv termin, men än så länge verkar upplägget bra så det ska nog gå det här med! Försöker göra så mycket som möjligt de stunder jag mår lite bättre, så att jag inte ska hamna efter. Har inte blivit så många föreläsningar på plats den här veckan, har vart helt slut. Inte orkat ta mig upp helt enkelt. Tur att de sänds över internet och spelas in så kan jag ligga i soffan och lyssna de dagar det blir för tungt.

Efter många om och men så ska jag testa en ny medicin ett tag, Seroquel depot. Skriver mer om det i låsta bloggen.



Tre av de finaste jag har. Tack för att ni finns. Kärlek till er!








Kommentarer
Postat av: Ellie

och massa kärlek på dej, J-V! <3

2011-01-23 @ 22:42:31
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/
Postat av: Knuff

? :(

2011-01-26 @ 19:04:02
Postat av: Lilla Vän

? :(

2011-01-26 @ 19:04:41
Postat av: Ellie

haha, kärlek på dom med ju :)

2011-01-28 @ 18:07:05
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0