i´m back

Nu har äntligen min dator kommit tillbaka. Garatin hade precis gått ut och företaget hävdade att det var mitt fel att den var trasig. Suck. Men nu är den hemma igen iallfall.

Och vad har hänt sen sist? Jag har haft min sista DBT-grupp, jag har varit på långhelg i Schweiz och träffat massa släkingar och idag har jag haft tenta i cellbiologi. Fullt upp alltså, massa känslor upp och ner, så nu är jag totalt slut. Ska nog gå och lägga mig snart, så att jag innehåller ännu mer att göra. Imorgon blir det spinning och sedan födelsedagsfest och på söndag är det stickfestival här i Kalmar. På måndag ska jag ta en efterlängtad sovmorgon.


Jag och "co-cousin" Dominik i ett sommarvarmt Schweiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0