Vem fan har hällt ravioli i datorn?

3 timmar kemi i skolan idag... suck. Jag fattade verkligen ingenting, och det ska vara på grundnivå? Efter att jag och Ellie tröstshoppat efter kemin, (för min del blev det leggins med glansiga detaljer, en rutig sjal och en tygväska med världens coolaste mönster - Lady gaga!) gick jag hem, skrev upp alla ord och begrepp i kemin som jag inte fattade och tog reda på allting. Nu känns allting mycket bättre! Ska sätta mig en stund imorgon med och verkligen nöta in det.

Ikväll slängde jag och Gustaf ihop en wok, qinoua och kokade majskolvar. Mums! Medans vi åt såg vi på någon film jag inte minns namnet på. Men den var la helt okej.

Min mobil har en förmåga att haka upp sig och stänga av sig, och idag har en av knapparna lossnat. Så jag beställde hem en ny. Hoppas att den här blir bättre! Inte massa onödiga funktioner på iallafall, och det är tydligen en miljövänligare mobil. Gilla.

Imorgonbitti blir det en sväng till läkaren för att fixa med läkarintyget till körkortet (pga mina mediciner), få nya recept på artaraxen och eventuellt hämta ut min journal. Alltid lika nervös när jag ska träffa honom, efter som han i våras hotade med lpt på ett sånt klantigt sätt. Menmen, jag kommer inte bli inlagd. Mår mycket bättre än i våras, trots att det inte är helt bra. Men det får jag lära mig att leva med! Är även lite skadad från det att jag gick på bup och min psykolog pratade om inläggning varje gång jag var där. Men som sagt, jag mår bättre nu.


Rubriken kommer från en del i filmen spermaharen som heter ensamseglaren. Sjukaste och roligaste någonsin! (dålig humor, jag vet. Men jag garvar varje gång)



Har blekt håret med! För en gångs skull är jag helt okej nöjd!


Kommentarer
Postat av: Olivia

du skulle hängt med ut igår då hade du fattat kemin som ett rinnande vatten;)

2010-09-02 @ 22:08:41
Postat av: Anonym

ensamseglaren <3

2010-09-05 @ 21:48:44
Postat av: Anonym

/ Amanda :)

2010-09-05 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0