Jag är fnoppig!

Skulle på DBTgrupp idag, men när jag kom dit var det bara jag där. Så det sket sig. Jag hann iallafall prata lite strunt med gruppledarna och boka en ny tid med min terapeut. Känner mig lite svajig för tillfället, så jag vill fylla på med lite tips och färdigheter! Och sen orkade jag verkligen inte cykla hem igen. Hade nog bara somnat. Så det är tur att jag har en Ellie som har en dörr öppen för mig! Så jag stack dit, drack kaffe och vi förberedde oss (väldigt lite) inför seminariet vi hade idag. Men det gick bra än då tycker jag. Sen stack jag och Ellie hem till mig, lagade qinoua och kikärtsbiffar. Nyttigt, yup yup. Sen kom Pappa och hjälpte mig sätta upp ett tyg på väggen bakom sängen. Så nu är sovrummet kanonfint! Johanna Johansvamp kom förbi en stund med, mycket trevligt! Sen skrev Ellie and moi ihop gruppens sammanfattning av seminariet. Hoppas det blev okej.

Nu ligger jag och Gustaf skavfota i vår lilla soffa, har precis sett på idol. Har ingen riktig favorit än måste jag säga...men det kommer väl! Ska nog gå och lägga mig om en stund. Är så trött nu för tiden. Imorgon blire kemi hela dagen. Väntar på en aha-upplevelse där jag helt plötsligt fattar. Men den kommer nog inte. Och ibland är det inte helt lätt att plugga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0