Ganska ointressant faktiskt.

Morgonen blev väldigt inpulsiv! Smsade Ida med lite oviktigt info då hon helt plötsligt frågar om jag ska med och simma. Okej sa jag hon hon skrev att vi ses om en kvart. Skynda skynda! Men det var jävligt skönt att ta några simrundor, sen tävla i vattenrutchbanan ( såklart vann jag ) och avsluta i bubbelpoolen. Sen cyklade jag iväg till Kahls och köpte en stor kaffe och knallade sen upp till skolan för en mindre rolig föreläsning. När jag kom hem igen bakade jag och Gustaf pizza och sen slängde jag ihop en kort reflektion om källkritik. Nu sitter jag och lyssnar på Agenda på TV - om riksdagen efter valet. Jävligt intressant. Och läskigt. Vart är Sverige påväg?

Miieo, kort sammanfattning av min otroligt intressanta dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0