dom kallar mig cp

Var ju med Lilla Vän hos veterinären idag, fytusan vad duktig hon var! Hon lät veterinären peta, känna och klämma hur hon ville. Sen skulle hon promt sitta på hennes axel. Haha, sötkatt. Men, frisk som en nötkärna var hon! Nu ska alla försäkringspapper fixas bara. Fick en hel drös idag. Mindre kul.

Sen har jag och Gustaf storshoppat på Maxi. Skönt att ha det gjort iallafall. Nu har vi äntligen något att äta till frukost!

Dagen har mest bestått av kemi. Om jag är slut i huvudet nu? JA! Tack pappi som hjälpte mig med alla uppgifter vi fick idag! Nu har jag mer koll känns det som.

Nu ska jag koppla av med en öl, idol och stickning med mina nyinköpta 1,2 mm stickor! :)


Favoritsyster och knäppknuff. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0