Type your search here!

Var hos vårdcentralen igår med min yrsel. Läkaren kunde inte hitta något konstigt alls efter att ha klämt, tryckt, tittat och lyssnat typ över hela min kropp. Så det slutade med massa rör fyllda med mitt blod. På någotvis hoppas jag att det är något konstigt i provsvaren så att jag kan bli av med det här, trots att det blivit bättre.
När jag vart där åkte jag hem till mamma och pappa, lyssnade på en kemiföreläsning över internet, pratade strunt med mamma och käkade lunch. Sen var det tillbaka till samma ställe, fast till korridoren mitt emot, till tandläkaren. Hon var väldigt nöjd över hur min mun såg ut nu och spolade mina tänder med en mini-högtryckstvätt fylld med bikarbonat. Aj och usch. Smakade grymt illa. Sen fick jag reda på att jag låg i prisklass två för tandförsäkringsgrejen, eftersom mina visdomständer tydligen är snea. What? Jaja, jag har fixat det nu iallafall, 55 kronor i månaden betalar iallafall en undersökning per år, typ.
På kvällen blev det ett par turer till tvättstugan, mannen lagade tacos och sen tog jag det lugnt i soffan med antekningar till duggan och biggestloser.

Idag på morgonen (läs mitt på dagen) försökte jag plugga, vilket inte gick så bra så jag bad Gustaf förhöra mig. Gick väl sådär men hade antagligen gått bättre om min hjärna kändes normal. Sen pausade jag och gick upp till Emmie, åt veganbullar och drack te. Nu har jag suttit och gjort klart första frågan till hemtentan. Ska försöka göra klart skissen på den imorgon så att jag bara kan renskriva sen. Ska bli skönt att ha den klar.

I morgonbitti är det dags för trädet igen. Sitter och funderar på om vi hade någon hemuppgift, men det hade vi nog. Aja, tur att jag brukar vara ganska bra på att komma med exempel på det vi har i hemuppgift trots att jag gjort det utan att veta att det var en uppgift.

Nu ska jag plocka fram virknålen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0