du lät exakt som Ismael

Usch, yrseln är inte borta än. Den är inte lika intensiv, men istället har jag fått huvudvärk och ont i kroppen också. Känns som om jag har vart i slagsmål och är jävligt åksjuk. Egentligen borde jag kolla upp det, men det skjuts upp hela tiden. "Det kan ju faktiskt ha gått över tills imorgon." Är det lika risigt imorgon får jag nog ta och ringa, annars väntar jag lite till.


Idag har jag vart med Ida, vi tog en promenad i det soliga höstvädret och lagade sedan lunch. Efter det kollade vi upp biljetter till Håkan Hellström i Göteborg 6 november. Hittade också ett vandrarhem med nice priser. Vi fick också med oss Johanna till storstaden. Nu är det bara Ellie som behöver övertalas lite till. Kommer bli kanon!


Kakorna jag fått beställning på är klara nu. Bilder kommer innan jag ger bort dom. :)



Regeringen föreslår en nollvision men tillåter samtidigt att självmordssajter får fortsätta spridas via internet. Var med och förhindra dessa sidor.
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Sjalvmordssajter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0