välgärningar och illdåd

Idag har Ellie varit här på pluggdate, men jag vet inte om vi fick så jättemycket gjort. Jag blir lätt väldigt tramsig när jag blir trött, så jag lyssnade på hårdingmusik, headbangade, bakade pizza och puffade på Ellie istället. Men jag fick diskussionsuppgiften gjord. Det är ju någonting iallafall! Efter ett hon åkt hem har jag läst lite inför seminariet på fredag, men det var tröttsamt för hjärnan att läsa om hur hälsan försämras av vårt ojämlika samhälle skriven av en gammal sociolog på engelska. Tar resten imorgon...


Nu känner jag mig bara...tom. Depp. Utan någon speciell anledning. Ska försöka bota det med lite TV, en kopp hallonte och en virknål. Var länge sen jag hade just den här dystra känslan, så jag har lite glömt bort hur man hanterar den. Men eftersom det oftast funkar att göra något när jag har ångest borde det hjälpa när jag är depp med. Kan man ju tycka iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0