Ååååh, vad jag har kul ikväll. Nu ska jag göra lunch tills imorgon, tvinga mig in i duschen och sen hoppa i säng.

Är du oskuld? - Nej. 
Har du pussat någon 2010? - Ja
Har du kramat någon 2010? - Ja.
Har du hatat någon 2010? - Ja.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - Ja.
Har du haft sex 2010? - Ja.
Är du kär nu? - Ja, trots ett snart 2årigt förhållande. (:
Kan du vissla? - Knappt...
Äger du en mascara? - Ja.
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - Nope.
Är du emo? - Enligt mina kära arbetskamrater är jag det, men jag tror att de ser en emo som något helt annat än mig.
Är du brat? - Inte direkt.
Gillar du vältränade killar? - Tja, eftersom min man är väldigt muskolös, så ja. ;).
Gillar du nörd-killar som pluggar? - Absolut!.
Gillar du tjejer? - Oja!
Är du bisexuell? - Nej, man jag tror på kärleken, inte könet.
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? - Ja.
Är du brunett? - nej, råttfärg, typ.
Är du blond? - För tillfället.
Är du glad? - Inte speciellt just nu.
Vad gör du nu? - Ligger i soffan.

Jag har insett att min senaste kyss: Hm, en timme sen kanske?
Jag pratar: Ibland för mycket, ibland för lite.
Jag avskyr när folk: Är störiga, sjukt långsamma och oärliga.
Min bästa vän är: Crazy! Och helt fantastiskt bra.
Min första vän hette: Jacob och Amanda.
Kärlek är: Vackert.
När jag borstar tänderna: Så kissar jag oftast samtidigt.
När jag lagar mat: Så slabbar jag inte lika mycket som Gustaf gör.
Jag tänder på: Busiga frisyrer. ;)
Jag är rädd för: Att falla tillbaka.
Den värsta känslan är: Ångest, rädsla.
Den bästa känslan är: Trygghet, äkta glädje.
Jag är bäst på: att vara jag.
Jag är sämst på: att vara jag.
Om jag var ett djur skulle jag vara: Katt, eller en mops.
Min mobiltelefon är: alltid på ljudlös.
När jag vaknar på morgonen: vill jag helst somna om.

Bebisar är: Små.
Klädstorlekar: beror på, jag har kläder mellan xs och l som sitter lika bra.
Skostorlek: 37
Äter: ganska vettigt, oftast.
Dricker: Te, kaffe, vatten och lyxar till det med saft.
Guld/Silver: Silver, oftast.
Glass: med bitar i.
Negativa egenskaper: på att berätta om hur jag känner.
Positiva egenskaper: vill människors bästa.
Längd: 164,5
Civilstånd: Sambo.
Älskar: ni vet vilka ni er.
Hatar: de som gjort mig eller mina nära illa.
Musik: Allt från Lady Gaga till Nine Inch Nails.
Syskon: Världens bästa lillasyster.
Körkort: Ja.
Intressen: Virka, teckna, och annat pyssel.



Vad bra ni känner mig nu. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0