I have lost my safety pin. I guess my shell was way too thin for a war that I can't win... And I think they've already won.

Idag har jag roat mig med att läsa Pillret av Ingrid Carlberg, vi ska skriva en recension av den i Samhälle, kultur och hälsa-kursen. Riktigt bra bok måste jag säga, men den är väldigt mättad med fakta om "lyckopiller" och läkemedelsindustrin, både historiskt och nutid. Spännande, helt enkelt.

Har pillat ihop det sista på Olivias inflyttningspresent som hon ska få idag. Jag och Ellie ska dit och käka scones. Bilder på presenten kommer i ett tidsinställt inlägg senare ikväll, när jag vet att hon har fått den! Sen ska Ellie och jag ha pyjamasparty. Myskväll på hög nivå alltså!

I morgonbitti blir det dbt-grupp, får se hur detta går. Den blev ju inställd förra veckan så jag har oroat mig i 2 veckor nu om vem bupmänniskan är... Lite larvig, jag vet. Bara lite orolig för att en massa minnen ska komma tillbaka, brukar göra det när jag stöter på personal från avdelningen. Skönt att Ellie är hos mig iaf, så får jag tankarna på annat håll!

Nu ska jag klä på mig, käka lite och sen ge mig ut i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0