Jag tittar på något pogram om shimpanser, de låter väldigt gulligt. Bloggtorka har jag med så jag tråkar ut de få läsare jag har med ytterligare ett test. Sorry guys!

SENASTE:
1. Dryck: Vatten.
2. Telefonsamtalet: Kom från Gustaf.
3. SMS: Tråkigt att säga Gustaf igen, så jag säger Ellie.
4. Sång du lyssnade på: Indestructible - Robyn
5. Gången du grät: Väldigt länge sen.


HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Vad är en dejt?
7. Har någon varit otrogen mot dig: Yup.
8. Har du varit otrogen: Yup, hämnd.
9. Förlorat någon speciell person: Ja.
10. Varit deprimerad: Ja.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja.


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja, många.
16. Fått ditt hjärta krossat: Oja.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Jajamensan.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Absolut, you know who you are.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Det insåg jag för länge sen.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Antagligen.
21. Kysst en kompis: Har jag det? Nä, inte kysst iaf.


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : En.
23. Hur många barn vill du ha: Inte mer än 2.
24. Har du några husdjur: Ja, katterna Kapten Kånkel och Liten vän.
25. Vill du ändra ditt namn: Faktiskt inte.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var hemma hos mamma och pappa.
27. Vilken tid vaknade du idag: 09.00
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Snarkade högt.
29. Någonting som du längtar till: Ett badkar.
30. Senaste gången du träffade din pappa: För en vecka sen.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag är på god väg.
32. Vad lyssnar du på just nu: Schimpanser på TVn.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: HOMOSAPIJENS!
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att vår nya soffa gör att jag inte får plats med min mysmatta.


OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Johanna
37. Singel/upptagen: Fett upptagen.
38. Stjärntecken: Grr, lejon.
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Åbyskolan, sen Funkaboskolan.
41. Gymnasie: Stagnelius.
42. Högskola: Linnéuniversitetet.
43. Hårfärg: Blond just nu.
44. Långt eller kort: Väldigt mittimellan.
45. Längd: 164
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag passar i alla hårfärger utom gult.
47. Piercings: Öronen, två i naveln, en i läggen.
48. Tattoos: Snart så!
49. Höger eller vänster: Hand: höger. Politik: vänster.


DIN FÖRSTA:
51. Operation: Rektoskopi eller att bli sydd räknas inte va?
52. Piercing: Öronen när jag var 12. Men peircing 15.
53. Tatueringen: Ellie, vi gör det snart va?
54. Bästa vän: Amanda.
55. Sporten du spelade: Fotboll.
56. Husdjur: Albinokaninen Benjamin.
57. Vaccination du minns: De man fick i skolan..
58. Konsert: Electric banana band, tror jag.
59. Förälskelse: Hm, bra fråga.
60. Alkohol du drack: Som om man kommer ihåg det.


JUST NU:
61. Äter du: morot.
62. Dricker du: vatten.
63. Är du på väg att: ta upp virknålen, och fixa lite käk.
64. Lyssnar du på: Schimpansprogram på TV.
65. Väntar du på: att Gustaf ska komma hem.


DIN FRAMTID :
66. Vill du ha barn: Yeah.
67. Vill du gifta dig: Jag vet faktiskt inte.
68. Karriär i åtanke: Med hälsa.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon.
70. Kramar eller pussar: Både och!
71. Kortare eller längre: Lite längre hår är fräsigt tycker jag.
72. Yngre eller äldre: Äldre.
73. Romantisk eller spontan: Romantiskt spontan.
74. Snygg mage eller snygga armar: BUK!
75. Tatueringar eller piercingar: Båda.
76. Känslig eller inte: Känslig.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam: Bus!


HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: ...Ja.
80. Gjort något sjukt spontant: Yup.
81. Tappat glasögon eller linser: Har inga glasögon.
82. Haft sex på första dejten: Beror på vad som räknas med första dejt.
83. Krossat någons hjärta: antagligen.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja.
85. Har du blivit arresterad: Det har jag faktiskt inte.
86. Dissat någon: Jajemen.
87. Gråtit när någon dött: Ja.
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej.


TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Jobbar på det.
90. Mirakel: Ja.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej.
92. Himlen: Nej.
93. Tomten: Nej.
94. Att kyssas på första dejten: Ja.
95. Änglar: Nej.


SVARA ÄRLIGT:

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Absolut.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Familj och vänner.
100. Att posta det här är din 100 sanning: eh.


Kommentarer
Postat av: Ellie

kan du tänka dej att jag läste igenom hela listan? haha. och förresten, stavar ju med ett o.. ;) <3

2010-11-20 @ 20:34:07
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0