always on my mind

Nu har jag hållt på att pilla med bloggdesignen alldeles för länge. Men jag är nöjd faktiskt, för att ha gjort det helt själv, för första gången! ;)

Menmen, i helgen har jag åkt fram och tillbaka till Läckeby. I lördags var jag där och åt middag med föräldrar+grannar. Väldigt trevligt, men jag var så jäkla trött efter allt plugg till kemitentan vi hade i fredags. Idag var jag där för att träffa farbror och kusin som var på besök. Skickade ju en skyddsälva till kusinen, och nu skrev hon en lista på saker hon ville ha till den. Sötunge! :)

Nu har jag vart pluggfri i två hela dagar, så imorgon blir det att ta igen allt jag missade förra veckan då jag prioriterade tentaplugg. Vi har även ett seminarie på fredag som verkar ganska...seriöst. Hu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0