Usch, vad dåligt.

Har knappt skrivit alls på jättelänge. Vet inte riktigt vad det är med mig. Och vad har hänt då? Tja, allt och ingenting.

På måendefronten är det ganska stabilt just nu. Har repat mig ganska bra sen den senaste svackan. Visst, helt bra är det inte än, men jag kämpar på så gott jag kan och gör vad jag kan för att njuta och leva livet.

Har även varit på en roadtrip till Göteborg, shoppat för alldeles för mycket pengar, men jag är jäkligt nöjd med det jag hittat. Det var en trevlig helg med fina människor, god mat och fint väder.
Mina två favoriter, Sofia och Gustaf tog även körkort i måndags och jag var stolt som en tupp hela dagen, och är fortfarande. En del jobb har jag också hunnit med, så förhoppningsvis går jag inte back den här månaden.
Men jag har inte kommit igång med minnesträningsprogrammet än, för att tekniken strular. Det var något om någon brandvägg som måste dit och någon annan som måste bort. Så antagligen blir det inte förens i höst.

Funderar mycket på vad jag ska göra med mitt liv i höst. Plugga, söka jobb eller fortsätta i bemanningen? Det sistnämda är nästan borträknat. Är inte helt säker på att plugga hälsovetenskap, om det är rätt linje. Den är så ny att de knappt vet vad man kan jobba med senare. Men det känns som en bra grund att ha om jag vill jobba med hälsa sen. Och jag känner att jag måste vara helt säker för alla dessa studielån som kommer sen. Åh, vad svårt det ska vara.

Och sist men inte minst så har Gustaf fått jobb så snart flyttar vi antagligen ihop. Och på söndag kommer Ida hem. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0