tisdag.

efter att ha tagit igen all missad sömn vaknar jag bredvid älskling. Alltid lika härligt. När vi käkat frukost och umgåtts en stund får jag ett sms av Emmie som frågar om jag är hemma. Hon kommer ner och hon och jag går ner till kattrumpans badplats med garn och vattenpipa. kanonmysigt, men kallt! Efter det cyklar jag till mormor som bjuder på fika. Vi löser korsord och när båda blivit galna på svåra ord syr vi en stund. När klockan närmade sig fem cyklar jag bort till friskis och möter Erna och vi går på ett aerobicpass. Väldigt svårt, men det är nog kul om man går ett par gånger.

En bra dag helt enkelt. Nu har jag avnjutit en sallad med fetaost och bönor, nu blir det mys i soffan med garn och TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0