söndag.

Mitt dygnspass på jobbet mellan valborg och första mig gick alldeles galant. Så himla skönt att jobba lite. Jag mår så mycket bättre när jag har saker att göra, konsentrera mig på, använda kropp och hjärna ordentligt. Det var så himla skönt att komma hem igår och vara trött på grund av att jag har gjort något och inte tvärtom. Och det skadade inte att jag hade en kanonmysig kväll med Gustaf, god mat och körslaget.

Ikväll blir det jobb igen, och efter det ska jag sova hos mamma och pappa. Bussarna går ju ingevidare bra från Läckeby. På måndag morgon åker jag med mamma som släpper av mig hemma. Sen blir det frukost och sen första cogmedsessionen! Ska bli väldigt spännande faktiskt. Jag är väldigt skpetisk till att min hjärna kommer att bli hjälpt av det här, men det är så jävla värt att testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0