Sol, vin och hårfärg.

Igår hade jag en jättefin eftermiddag med Johanna, Emmie, Sebastian, bubbelvin och sol vid havet. Framåt kvällen gick vi in, drack mer vin och spelade spel. Kanonmysigt. Tack för en fin kväll. :)

Idag vaknade jag vi 4 på morgonen och kunde inte somna om. Annars när jag vaknar så tidigt brukar jag vara fylld med ångest, men i morse var jag helt lugn. Så jag satte på radion och låg kvar till 8 då jag gick upp och käkade frukost. Medan jag sitter där inser jag att det kommer vara soligt för en gångs skull. Så jag cyklar bort till Gustaf och vi tar ut en filt, lägger oss i solen och bara har det gutt. Sen börjar det blåsa iskallt och vi går in och kollar på favoritkanalen, animal planet. Vid 3 tiden cyklar jag hem och Sofia och Florina kommer förbi. Då blev det på med en slinghätta och 1 timmes smärta medan de försöker lirka ut mitt hår i de små hålen. Resultatet blev okej, mindre orange nu. Snart är jag nog hyfsat blond.

Nu har jag lagat grönsakssoppa med massa gott i. Morötter, blomkål, palsternacka och potatis. Mumma! Sen gick jag ner till konsum och köpte en korsordstidning. Har fått lite dille på korsord just nu. Virkningen går på lågfart nu. Har ingen inspiration just nu. Ganska tråkigt, men det är bara att acceptera det.

Kommentarer
Postat av: Emmie

jag är också korsordsbesatt, men köpte helt klart fel tidning.. det är bara kul när man lyckas.. så lets have a korsordspicknick in tha sun

2010-05-29 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0