Måndag, igen.

Har vart en väldigt trevlig helg tycker jag. Lördag spenderades med Jennie och pysselstund. Jag hade köpt tråkiga magneter så vi gjorde dem vackra med garn och pärlor. Senare kom Johanna och vi lagade lite mat, spelade spel och drack öl. Senare gick vi på pubrunda, men vi hamnade på bistro av någon konstig anledning. Fast jag ska erkänna, jag skulle kunna sitta där varje helg och bara skratta åt alla pinsamma människor. Härlig kväll, det får vi göra om!

Fick en jävligt weird kommentar på bistro: "Du dissar mig på ett sådant sexigt sett." Okej?

Gårdagen spenderade jag med mamma på modehuset och IKEA. Köpte ett par jättemysiga jeans, nästan som harembyxor men med mindre häng. Kommer att bli nya favoriten! Köpte även en matta, ett TVbord och annat nödvändigt. Sen åkte mamma och Gustaf kom och hjälpte mig att skruva ihp bordet. Det passar mycket bättre än det röda plåtskåpet jag hade innan, som jag förövrigt har för försäljning nu. Sedan misslyckades jag och Gustaf med våra bakpotatis (hur man nu lyckas med det) och efter det såg vi på film, Trade tror jag den hette. Klart sevärd!

Idag var det seminarie, men jag blir så jävla matt av den läraren så jag orkade inte formulera några meningar. Tror knappt han märkte att jag nästan inte sa någonting. Nu har jag vart hemma ett tag, bakat piroger (!) som blev ungefär lika lyckade som muffisen, men väldigt goda blev dom. Gustaf kom hit en sväng, åt lite, drack kaffe och hjälpte mig att bära ner skåpet i källaren. Nu väntar jag på pappa, han ska hjälpa mig med sådant bara pappor kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0