Ullared och huvudvärk.

Hade en mycket trevlig dag igår på Ullared med Ida och Sofia. Blev mycket inköp till min kisse som kommer om en månad. Längtar! Blev även saker till lägenheten och kläder. Fyllde en hel kundvagn med saker, men det är sjukt vad man får mycket för pengarna. Trodde att det skulle kosta mycket mer än vad det gjorde så jag blev positivt överaskad i kassan.

Hade ont i halsen under hela resan igår, men när vi kom hem bröt sjukdomen ut. Riktig huvudvärk, ont i kroppen, ont i huden, feber och yrsel. Tog två ipren som inte hjälpte men lyckades somna i hopp om att det skulle vara borta idag. Men icke. Vaknade precis likadant som jag somnade. Tog ipren igen och efter ett par timmar somnade jag och när jag vaknade igen mådde jag lite bättre. Lagom tills Gustaf kom och sa hej då, för nu åker min älskling på kurs i Malmö tills på fredag. Tomt kommer det att bli! Vid 4 kom Sofia hit med godsaker, yoggi, nyponsoppa, cola, bananer, mjölk och tomatsoppa som hon värmde åt mig. Sen har hon hjälpt mig att diska och bara hjälpt mig att glömma huvudvärken. Tack syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0