Tisdag.

Det var ingen kul natt i natt. Det stormade och ven utanför och gjorde att det lät konstigt i hela lägenheten. Iakktagskänslorna kom och jag kunde inte slappna av. Jag låg länge och försökte intala mig att det faktiskt inte är någon i lägenheten. Till slut lyckades jag iallafall somna.

När jag vaknade på morgonen var jag inte på något speciellt bra humör. Men vid halv ett ungefär kom Gustaf efter att han vart på Kjell och Co och skrivit kontrakt. Kul! Vi tänkte se en film eftersom vädret fortfarande var skit men filmfan hackade så vi stängde av, lagade lunch och stack ut i blåsten och gick till Gustaf. Vi slappade ett tag, sen tog vi bilen till maxi och handlade. Efter det fixade jag en smoothie med hallon, jordgubbar, mjölk, fulkornsflingor och linfrön. Kanongott! Sedan blev det disk, tvätt och annat kul.

Imorgon blir det dbt, efter det ska jag träffa Elin och Lisa och på kvällen blir det fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0