Ingen Rubrik.

Gårdagen började med DBT och massa prat om hur man kan stå ut när det är svårt, även lite jenga hann vi med. Satans skul spel, mycket nerver och verkligen mindfull! Efter det åkte jag, elin och Lisa till Tingsryd och hämtade en kanin till Elin. Grymt söt var den, som en liten hårig boll med nos. Kan ju också nämna att det var lagom varmt att åka bil i solen när acn gick sönder...
På kvällen blev det lite party hos mig med trevligt folk och senare en sväng till vallen för att skaka rumpa.

Imorse var det meningen att jag skulle vart hos tandläkaren vid 9, men när jag vaknade kunde jag inte röra mig utan att hela huvudet snurrade. Så jag sket i det och det lär väl visa sig i en räkning från folktandvården... Vid 11 får jag ett sms av Emmie och jag går upp och klär på mig, möter Emmie och vi går ner till stranden. Där låg vi och guttade oss i solen med kaffe, melon, mangosorbet och korsord. När Emmie går för att åka och jobba stannar jag kvar och nu är mina axlar ganska röda. Men skönt var det, jag njöt av varje sekund. När jag framåt eftermiddagen gick upp igen väntade det lagom mycket städ eftersom jag råkade välta ut ett tänt blockljus på golvet igår. Så det vara bara att skrapaskrapaskrapa. men jag lyckades få bort det efter en stund. När jag fått i mig lite att äta gick jag ner till apoteket och hämtade ut nya paroxetin och till åhlens och köpte svarta påslakan.

Nu har jag diskat det sista från igår och väntar bara på att Gustaf ska komma hem från sin första dag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0