Ultimat dag!

Dagen började med att jag vaknade bredvid älskling, vi gick ner och åt frukust och väntade på att gå till skolan. Medan vi väntade passade jag på att kolla min mail. Och vad stod där? Jo, att vi har fått en lägenhet! En tvåa på kattrumpan, ca 4000 och 45,5 kvm. Kan det bli bättre? :) Så jag blir förmodligen stadsbo 1 februari. FJÄRILAR I MAGEN!

Första dagen i skolan idag med. Verkar vara en jätteintressant kurs, trevligt folk och bra lärare. Kommer att vara mycket att lära och ta in, nya rutiner och arbetssätt, men jag tror ändå att det kommer gå galant. Tufft men intressant.

Har inte så mycket mer att säga idag, förutom att jag är superglad!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Åh grattis =) fan vad avis man blir nu då :P låter ju verkligen super!

2010-01-19 @ 17:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0