Fredag.

Var på jobbet idag mellan sju och två, sen stack jag faktiskt till friskis och körde ett medelpass. Skönt att komma igång igen! Full av endorfiner gick jag och mamma och köpte garn, så nu kan jag äntligen bli klar med mattan jag hållt på med hur länge som helst. Köpte även jättefint spräckligt garn med massa glitter i. Ska bli en mössa och torgvantar tänkte jag. Garn till ett par sockar till mamma blev även inhandlat. Så i natt på jobbet har jag lite att pyssla med! När jag kom hem hade min favorittidning kommit med, Misstänkt. Den räcker både i natt och imogon natt. Gutt.

När pappa kom hem ikväll fick jag en bukett tulpaner av honom. Hur gulligt som helst! Sen blev vi lata och köpte pizza. Till efterrätt blev det chokladpraliner från Kahls. Och pigg som jag var efter träningen har jag inte kunnat sova någonting innan jag kom hit till jobbet. Men nu börjar tröttheten smyga sig på.

Gustaf har rymt till Örebro och honom får jag inte träffa förens på söndag och då lär jag vara slutkörd. Och på måndag tar vi sällskap till skolan. Spännande! Fick en mailadress av Isabell till hennes kompis med böckerna. Men jag har inte fått något svar än, vilket är lite surt. Men det löser sig.

Lär väl komma något mer inlägg i natt för att jag inte ska somna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0