Ajaj.

Ledig från skolan idag, tänkte plugga, åka till stan och kolla på en dator och kanske göra lite nytta innan flytten. Och så har jag fått världens magknip! Orkar inget annat än att ligga i soffan, så jag får ta stan en annan dag. Jag får ängna dagen till att läsa introduktion till socialpsykologi, och försöka förstå så mycket som möjligt. Jag hatar magknip.

När pappa kommer hem ska vi prata om det bästa han vet, budget! Vi ska se hur mycket pengar jag behöver få in varje månad för att gå runt. Det är så jävla tråkigt att prata ekonomi, men jag kommer inte undan. Det är ju faktiskt viktigt.

Det rycker i virknerverna, har inte virkat på ett par dagar nu. Hinner liksom inte. Jag är så förbannat sugen så jag får nog ta mig lite tid till det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0