slutenvården luktar bajs.

http://www.tv4play.se/aktualitet/kalla_fakta?videoId=1.1278961&selId=1.923834&currPage=1

Satt och tittade på det här klippet och insåg hur sjuk vården kan vara. Själv har jag inte vart med om så här grymma sätt men det påminner ändå om tiden då jag var inlagd. Det var verkligen åtgärder som grundades på hur man betedde sig. Alltså, mådde man skit och var svining fick man inte gå ut, inte bajsa ifred och fick sitta inne på sitt rum med extra vak. Berättar mer en annan gång. Bajspsyk.

Kommentarer
Postat av: iddepidde

Hej du din upprörda kvinna, ta och läs din mail och lägg till mig på skype så vi kan vara upprörda tillsammans. jag heter ida_hedberg !

2010-02-16 @ 20:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0