Mûsli, inpackning och ångestminskning.

En blöt och grå tisdag som det här började jag med att komma försent till skolan. Gick upp i tid, men gjorde ingenting hela morgonen och glömde bort att göra det jag skulle. En massa snö och blask på vägen, så jag vågade inte cykla. När jag väl kom fram började vi med metodkursen, och jag vet inte vad jag ska tycka riktigt. Mycket jobb verkar det som. Sen var jag tvungen att handla och glömsk som jag är fick jag gå fram och tillbaka flera gånger i affären även om jag skrev upp vad jag skulle ha. Sen bussen hem, träffade Tove. Mycket trevligt. :)

Sen fick jag för mig att göra musli, så jag hackade skalad mandel och torkade aprikoser som jag blandade med havregryn och russin. det blev väldigt gott, men ska nog köpa ännu mer nyttigheter att ha i, typ linfrön och nötter. Har passat på att reda ut mitt svintohår med, fick använda både balsam och inpackning för att det skulle bli någon reda på det. Men nu har jag nog fått någon reda på det. Funderar på att ta ett tag med locktången bara för att få lite volym i det. Platt hår är trist!

Kissekatten som jag vill ha ska ägeren ha 7000 för, så jag vet inte hur jag ska göra. Olycklig kärlek. Ingen som känner någon som har en kattunge till övers? Behöver lite sällskap här om dagarna.

På mående fronten då? Jo, jag tror det börjar gå uppåt nu. Fick dock ta två atarax i morse för att komma iväg och ångesten kommer titt som tätt, men inte lika intensivt. Så jag hoppas på att det ska bli stabilt igen, men det är svårt att våga lita på sina positiva känslor.
Har även veta att jag ska träffa min gamla psykolog på Np-teamet (neuropsykologiska teamet) för att kolla på en massa papper som hon sparat. Hoppas det finns något om utredningen vi gjorde för ett par år sen. På dbtn har vi försökt spinna vidare på den men inte kommit så långt eftersom den gamla saknas... Så jag hoppas att hon har den i sina gömmor!

Jag pratade med min individual terapeut igår på telefon, och hon tyckte att jag kunde vänta med tiden till läkaren som jag har snart. Både för att jag mår lite bättre nu och för att jag ska till NP och kolla pappren. Skönt, tycker jag. Han är ny och jag har väldigt svårt för nya människor. Framförallt läkare.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jättefin blogg du har! Mitt å ditt liv e väldigt lika fast det e inget jag bloggar om.

2010-02-24 @ 09:04:29
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0