Lördag.

Jag och Gustaf hade lite inflyttningsfest här igår. Han var snäll och gjorde jättegoda pajer. Sen kom det lite folk och vi åt, drack och spelade lite spel. Det blev även lite dans tills jag däckade över datorn. Sen minns jag inte så mycket mer. Men fram tills dess var det väldigt trevligt tycker jag.

I morse när jag vaknade upptäcker jag att jag har småsmå blåmärken i hela ansiktet, främst runt ögonen. Väldigt mysko. Lite svullen och öm också men inget annat. Får se vad det blir av det. Och mitt i det så välte Gustaf ut hela skurhinken på golvet, så det blev lite av en hemmagjord bassäng i köket. Men rent blev det!

Nu gick Gustaf precis och jag ska försöka reparera mig så gott det går. Dagens promenad blir en sväng till sophuset.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Supertrevligt igår =) jag nattade dig sen fortsatte vi på olearys,,, Jag var lagom bakis när jag åkte till jobbet sen men det släppte när jag väl kom igång med jobbet. Fler fester på kattrumpan tycker jag ;)

2010-02-13 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0