Kampen fortsätter.

Vaknade som vanligt med ångesten i taket och det tog jättemycket energi att bara komma upp ur sängen. När jag väl kom upp stängde jag av tankarna, tog en macka och gick i väg. Orkade inte cykla i snövädret, så jag gick vilket hjälpte till att dämpa. Hade svårt att koncentrera mig i skolan men jag klarade av seminariet på något vis. Fick även tillbaka de två papers jag skrivit i början av kursen som jag fått godkänt på. Skönt. Sen gick vi hem till en klasskompis och skrev på examinationsarbetet vi håller på med. Där sköt ångesten i taket igen av ett digestivekex. Då började jag bli rädd på riktigt. Vart är jag på väg?
Sen blev det individualsamtal i dbtn. Gustaf var med, och det var väldigt skönt. Vi kom fram till att det bara är att "rida ut stormen". Får stå ut helt enkelt, vilket är lättare sagt än gjort. Tur att jag har Gustaf, som är min extra livlina. Fick även behovsmedicin utskriven, artarax. Hoppas det kan miska lite vid de svåraste tillfällerna.

I kväll har jag vart hos Gustaf, klarade av att äta en baguette och senare wok och en bit blåbärspaj. Det känns bra att vara där, så kommer ångesten inte på samma sätt, det är tryggt. Men nu märker jag att den börjar smyga sig på så jag ska lägga mig snart, lyssna på en mindfulnesskiva jag fick låna på dbtn och försöka lyssna bort den här skiten. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej baby.

Är det inskärningarna på dbtn som förstör kanske? Du har väl haft lite mycket ledigt därifrån?

JAg vet inte chansar vilt.

Hoppas du får slippa den där skiten snart, jag vet att du är stark så håll ut nu! Vi kan väl ses snart? Filmmys eller något? Kramar!

2010-02-18 @ 21:34:57
Postat av: Emmie

Va fasen! jag skrev en låång kommentar här ju.. vart tog den vägen?



Men du baby, håll ut! Kanske är det frånvaron från dbtn som spökar? NI har väl haft en del pauser nu den senaste tiden..

Jag är på din sida. Kan vi itne ha lite filmmys snart? du kan få välja film och plats =) och dag med kanske :P

pusspuss puss

2010-02-18 @ 21:40:16
Postat av: Emmie

haha men där var den ju =) den syntes inte för mig men nu blir detta tredje kommentaren =) aja puss på're kommentareer är ju najs ;)

2010-02-18 @ 21:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0