Ni talar om framtid, jag skriker; Hopp, liv; adjö! Äsch, ge mig lite gift, lite sex, få mig att lyfta från golv…på snaran jag fingrat sedan tolv.

Har inte skrivit så mycket på sistonde, har vart sjukt trött. Sovit alldeles för lite. Nu har sömnen blivit något bättre, men börjar vända åt alla hållet nästan - jag sover nog för mycket istället. Menmen, så är det ibland.

Idag har jag iallafall pluggat kemi, sjukt mycket att kunna tills nästa tenta. Lika bra att börja redan nu! Var en sväng och tränade med, det var säkert en månad sen. Så det var på tiden nu! Har planerat in träningar resten av året, så att det blir lättare att ta sig i väg. Råkade hamna på ett medel/puls idag, trodde att jag skulle kollapsa, men det gick faktiskt bra. Känns skönt i kroppen nu, vilket det inte lär göra imorgon.

Nu ska jag pyssla klart med mammas julklapp. Hon vet vad hon ska få men känns inte så kul att skriva det här ändå! Ska även virka lite nya klänningar till Tildas skyddsälva, och om jag hinner knåpa ihop någon figur till mormor, hon står alltid och tittar och känner på mina figurer när hon är här. Bilder kommer efter jul.
Känns lite konstigt att inte få vara med och ge mina julklappar på julafton, men en julaftonskväll på jobbet kommer bli mysigt det med! Men kommer nog kännas lite ensamt sen på kvällen när personalen gått hem och de andra gått och lagt sig!


Nu: TV, filt och virkning!

Kommentarer
Postat av: Ellie

sitter du och kollar på VARGAR efter filmen vi såg!?!?

2010-12-11 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0