Året som gått. Juli - December.

Juli
Satte i alldeles för långt löshår som jag klippte av efter ett tag. Släkningar kom på besök från Schweiz. Började med Venlafaxin. Jobbade mycket och bloggade lite. Knuff och Gustaf flyttade in. Jag åkte på Arvikafestivalen.




Augusti
Jag fyllde 20 år. Fick reda på att min kusin har cancer. Började på Hälsovetenskapliga programmet på Linnéuniversitetet. Hände mycket roligt det första veckorna i skolan och jag fick nya fina vänner. Emmie, Erna och Ida fick jag träffa igen efter att de vart på tågluff en månad.




September
Läste min journal. Blev bundis med världens finaste Ellinor. La till en ny kategori i bloggen, mina diagnoser. Började virka igen efter ett par veckors uppehåll.




Oktober
Blev blondare. Beställde Håkan Hellström-biljetter. Hade massa problem med yrsel. Pluggade massor. Var på födelsedagskalas på sjösjukan. Blev godkänd hälsovetenskapskursen.




November
Bytte design på bloggen. Virkade massor. Lilla Vän blev av med sin sociala fobi. Provade detox i en vecka. Klarade första tentan i kemi. Var på Håkan Hellström i Göteborg.




December
Julpyntade lägenheten lite smått. Var på julbord med Ellie. Mitt psykiska måeende dalar lite. Virkar fortfarande massor. Köper julklappar. Spenderar hela julhelgen på jobbet. Planerar nyårsfest med Ida som jag fick finaste tesilen av.




Kommentarer
Postat av: Ellie

massa kärlek på dej!

2010-12-31 @ 00:06:15
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0