Jag är en blåval, och jag kan ta dig härifrån

Vilket galej det var i onsdags! Först kom Johanna och Ellie hit till mig och förfestade med alkohol och dricka-massa-klunkar-spel. Sen drog vi ner till stan, köpte falafel och annat gott som vi åt på väg ner till Sveaplan. (kan ju påpeka att Johanna inte är så van vid vindarna i Kalmar, så hennes mat blåste bort!) När vi kom ner till Garden Partyt, köpte vi mer dricka och skakade rumpa. Träffade andra klasskompisar. Träffade även på Louise (gymnasiekompis) och Sanna (drillpolare). Sen helt plötsligt får vi reda på att drängarna ska spela. Så då blev det bonddans för hela slanten! Grymt kul. Kan ju även berätta att vi fick autografer, wihoo. ;)
Sen tänkte vi dra vidare till Vallen, Gustafs brorsa är DJ där, så jag fixade fritt inträde. Men när vi kommer dit är tydligen Johanna för full? Bullshit. Hon var nog den mest samlade av oss tre. Så efter tjafs med vakterna drog vi till Bistro och satte oss och pratade på uteserveringen. Mycket trevlig kväll! Sen blev det sleepover-party hos mig.
Kan ju inte säga att jag mådde för bra igår. Fyfan. Jag brukar inte bli långtidsbakis, men igår var det verkligen hela dagen. Så fort jag rörde mig snurrade hela skallen och jag mådde skit illa. Mensvärk på det också. Kanon! Somnade på Gustaf i soffan, och vaknade igen av att han bar mig in till sängen. Söt! Sen sov jag nog närmare tre timmar... när jag vaknade hade Gustaf gjort mat. Pluspoäng till honom.

Idag har jag donat lite hemma, diskat och plockat undan det värsta. Blev även en cykeltur till trädet för att träffa min terapeut. Fick en tid till läkaren nästa vecka, måste fixa med läkarintyget för mitt körkort och eventuellt höja venlafaxinet. Nu väntar jag på mamma som kommer och ska lämna min squeezebox och förhoppningsvis stanna och prata strunt en stund. När Gustaf kommer hem från jobbet ska vi åka och handla och sen laga tacos. Mumma!

En bild från i onsdags, på mig och en av drängarna. Lånad av sanna.

Svettig kille kan jag tala om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0