Onsdag.

Började dagen med DBT och färdighetsträning. det blev inte så mycket gjort då vi är klara med känslomanualen, så vi snackade mest strunt och käkade frallor. Efter det cyklade jag och mötte Gustaf som hade klippt sig. Jättefint! Vi cyklade hem till mig och fikade lite och efter det blev det en tur till maxi för mig och en tur till körskolan för Mr. G. När jag handlat klart och kommit hem kom Emmy förbi och snodde lite böcker till socialpsykologin. Sen kom Gustaf igen och jag fick ett ryck och cyklade och klippte mig. Andra gången på typ en vecka. Så nu ser jag ut som Ted Gärdestad. Älskar du mig mer nu, Idde? ;) Efter det har jag bara slappat, använt mitt nya silverschampo och träffat Sofia som för övrigt ska sova här.

Imorgon blir det jobb och jag tar bussen härifrån 06.30. Så det är nog dags att sova snart. Men först tre bra saker och en frillabild.

Tre bra saker jag gjort idag:
- Handlat.
- Trotsat min frisörfobi.
- Sagt ja till att Sofia sover här, trots att jag jobbar imorgon.

Bild på nya frisyren, inte jättesnyggt nyduschat. Men med lite kladd i blir det ganska snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0