Onsdag.

Dagen började på valnötsträdet och färdighetsträning. Trött som fan och för en gångs skull var det nog jag som pratade minst. Sen drog jag och Elin och shoppade garn. Snart blir det garnjunta igen hoppas jag!

Sen ringde bemanningen och bad mig åka till ett gruppboende för introduktion ikväll så att jag kande hoppa in och jobba imorgon. Så äntligen har jag ett ställe till, nu kanske det blir mer jobb framöver. Hoppas på det iallafall, det har vart lite för lugnt ett tag nu.
Jag lovar att dom ringer in mig bara för att jag äntligen fått allt mitt nya garn! Så typiskt bemanningen. Jag är sugen på att virka, ska nog gå upp hyffsat imorgon så att jag hinner pyssla lite. :)

Fast jag satt och sydde rosor i 4 timmar i sträck igår, så jag var lagom trött inför soloträningen. Det gör jag inte om kan jag säga. Det var svårare än jag trodde att göra om duetten till solo än jag trodde. Men det blir nog bra. Och om någon läser som inte vet så är det drill jag håller på med. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0