Ny blogg

Har länge funderat på att skapa en blogg, och nu har jag tagit steget!

Det jag skriver kommer antagligen handla om allt möjligt, om att lära sig leva i en vardag som gått från svartvitt till mera grå, kampen från självdestruktiviteten och annat som rör mitt liv. Tillexempel saker jag tycker om som att måla, virka/sticka och sy.

Lite smått och gott helt enkelt.

Idag har jag vart på dbt och pratat med min terapeut om att göra en undersöning av hjärnan för att se om det är något fysiskt fel på min minnesproblematik. Skulle vara en sådan lättnad att få veta om det nu skulle vara så. Det jobbigaste har alltid var ovissheten.

Nu ska jag snart i väg och träna, ett medelpass blir det idag. Har inte hunnit träna såmycket på senaste då jag har jobbat som en get. Sen blir det iväg att jobba igen. Jourpassen är ju inte dom roligaste. Men det blir lite extra klirr i kassan, och det behövs alltid.

Köpte Kents nya skiva igår, var lite skeptisk till den först, gillar egentligen det gamla Kentsoundet. Men jag måste erkänna, ju mer man lyssnar desto bättre blir den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0