Måndag.

Jag kunde visst inte sova bort sjukdomen ur kroppen. Inte sova alls för den delen. Har sovit max en halvtimme i streck mellan 24.00 och 05.00. Vid 05.30 gav jag upp, gjorde honungsvatten och tittade på tv. Jag har fått en ricktig jobbighost, ont i hals och kropp, feber och huvudvärk. Inte roligt alls faktiskt. Fast jag har inte vart sjuk på ett par år så det var väl dags nu kanske. Hoppas jag inte får ett tryne bara.


G kommer sen, ska försöka att inte smitta honom, han har massa viktiga kavajjobb att göra. ;) Ska försöka sova en stund och ta en ibumetin innan han kommer. Eller, en halv, annars får jag ont i magen också. Och det orkar jag faktiskt inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0