Fredag.

Kalaset i onsdags blev väldigt lyckad. Vi började med lite chill och pannkakstårta. Sen drog vi ut och skakade rumpa, på bistro av alla ställen. Kul var det!

Var hos mormor igår, hon visade mig hur man gjorde andra sorters maskor när jag stickar. Hon hade även blivit klart med tröjan jag designade och hon broderade på. Kalasfin! Bilder kommer.
På kvällen satt jag och spelade heroes hos min pojkvän. Fytusan vad roligt det spelet är. Det går knappt att sluta. Right, G? ;)

Och ikväll blir det maskerad! Jag och I ska vara siamesiska hippietvillingar. Så vi köpte en klänning i storlek 50 som vi ska trängas i båda två. Det kommer att bli trångt, men roligt. Blir förmodligen sista gången jag träffar henne innan hon flyttar. Kom hem och hälsa på snart!

Ska fortsätta på en mössa jag håller på att virka nu. Grå och ljusrosa. Bilder kommer på det med. Har tyvärr inga bilder på den här datorn, och den andra är upptagn hela tiden. Men snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0