Torsdag.

Har slutat jobba nu, är inte jättetrött efter jouren för en gångs skull. Kan bero på att det var första natten jag vaknade av klockan och inte larmet! Grymt skönt.

Snart ska jag till bemanningen och se till att jag får lön den här månaden iallafall. Kan behöva lite påfyllning i kassan till jul. :) Sen blir det att pumpa muskler med Erna. Ska bli najs att träffa henne igen. Blir inte så ofta längre, och det är synd, tycker jag.

Måste ta tag i träningen nu, tränar max en gång i veckan och det känns inte helt okej. Jag vet ju att jag mår så mycket bättre när jag rör på mig och ändå tar jag inte tag i det. Ibland är man ganska dum.

Var hos läkaren på trädet igår med. Hon kollade lite hur mina reflexer funkade, men där var det inget konstigt och det trodde jag i och för sig inte heller. Men hon förstod att det var ett bekymmer för mig det här med hur min hjärna fungerar så hon skulle prata med psykologen som gjorde minnestestet och kolla om hon hittade något i min journal. Sen blir det kanske ett EEG så småningom, men läkare är ju som dom är.

Tror jag har bestämt mig för att laserbehandla mina armar. Vill bli av med mitt gamla jag nu. Ska läsa på lite om det först och sen bestämma mig. Svårt val, men livet blir nog lite enklare om jag gör det. För jag ser inte jätterolig ut.

Kommentarer
Postat av: Erna

Pumpa muskler på måndag kl 18?

2009-12-06 @ 13:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0