Tisdag.

Idag har jag gjort klart mozartkulorna jag, Sofia och Gustaf började med igår. Tur för mig att det fanns choklad kvar när jag var färdig så att jag kunde doppa en banan i. Mums! Gjorde även klart sjalen till mormor. Blev för ivrig som vanligt att jag slog in den innan jag hann ta kort på den. Jag får sno tillbaka den på julafton.

Snart ska jag åka till Emmie och träffa Ida och Erna. Ska bli kul. Bara att jag glömt vad Ida sa vad vi skulle göra. Typiskt mig!

Och imorgon blir det ett 12timmars pass så jag hoppas att jag inte har glömt någon julklapp eller någon inslagning. Jobbar även julaftons dag så jag har verkligen de sista timmarna nu atty komma på om jag glömt något. Jag skulle ju inte bli förvånad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0