Lördag.

Efter att jag hade jobbat heladagen på fyrklövern igår så skulle jag egentligen till nästa ställe och jobba. Men när jag kom hem varjag helt slutkörd och sjukanmälde mig på det passet igår och ett jag hade idag. Det är väligt sällan jag tackar nig eller sjukanmäler mig, men igår gick det helt enkelt inte. Hade ganska dåligt samvete igår men idag är jag glad att jag gjorde det för jag behöver verkligen vila upp mig. Måste ändå säga att jag är ganska nöjd med mig själv ändå att jag sjukanmälde mig. Det visar att jag äntligen börjat lyssna på min kropp och förstå när jag behöver ta det lugnt.

Nu är jag hos Gustaf, han är söt när han skurar golven må jag säga! :) Ikväll blir det kalas när svärfar fyller 50.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0